Leisk sau džiaugtis

Proto balansas

Nerimas, blaškymasis, dėmesio sutrikimai... Visa tai neleidžia susikaupti ir nukreipti energiją  į siekiamus tikslus. Kai mūsų mintys padrikos, veiksmai būna nesąmoningi. Darome įvairiausius dalykus, bet retai suvokiame, kokiu tikslu. Nuleidžiame rankas tada, kai labiausiai reikia pasistengti, kai labiausiai reikia valios.

Dar vienas geras įrankis, kuris veda link sąmoningesnio gyvenimo, - tai jogos praktikavimas ir meditacija.

Joga - tai kūno, proto ir dvasios susijungimas. Pati Joga susideda iš aštuonių pakopų, kuriomis siekiama sveikesnio ir pilnavertiškesnio gyvenimo. Jos pasiekiamos paeiliui, t. y. viena po kitos ir tik viena pakopa yra pozų atlikimas, kitaip dar vadinamos asanos. Jei lankai jogos užsiėmimus ir nepraktikuoji kitų jogos pakopų, tu tiesiog stiprini kūną ir gerini savijautą.

Jogos pozos - ne tik tampymosi pratimai. Atlikdami asanas sukuriame kūno pusiausvyrą, ugdome jėgą ir lankstumą. Kiekvienas gali pradėti praktikuoti jogą, net jeigu mano esąs nelankstus ar silpnas. 

Vienas svarbiausių, bet sunkiausių momentų jogoje yra  savo ego paleidimas. Turime išmokti pripažinti, jog  nė vienas nėra geresnis už kitą ir kiekvienas daro tai, ką sugeba geriausiai.

Meditacija reikalinga tam, kad išspręstumėme emocinius konfliktus, atsikratytumėme psichologinės įtampos ir sumažintumėme vidinius prieštaravimus. Tik susitelkus į save atrandame gyvenimo vertybes, išvalome protą, atrandame pasąmonėje esančius blokus. 

Yra daug meditacijų formų, tad tik bandant įvairias technikas galima rasti savąjį metodą. Svarbiausias tikslas - susikoncentruoti ir sutelkti dėmesį į dvasią keliančią mintį ar tiesiog kvėpavimą. Galima koncentruotis ir į išorinį arba vidinį objektą. Meditacijos būsena pasiekiama, kai mintys sukasi tik apie objektą, į kurį koncentruojiesi. Kai tai įvyksta, tavęs nebeblaško kitos be pertraukos srūvančios mintys.

Prisijunk prie sąmoningumą didinančių žmonių. Kaip tai padaryti? Susisiek su manimi ir sužinosi.