Kaip pradėti sportuoti? 

02/06/2019

Ar daug žmonių šiuo metu užsiima savęs sveikatinimu?

      Vis daugiau aplink sportuojančių: vieni šokinėja su "Kangoo Jumps" spyruokliuojančiais batai, kiti funkcinėje aerobikoje, treti treniruoklių salėje, ketvirti bėgioja, penkti praktikuoja jogą, šešti tiesiog pasitiesia kilimėlį namuose ir mankštinasi, kartais mamytės lanko Mamos ir vaiko treniruotes, arba veda vaikus į vaikų treniruotes. Kol pats nesiekiau sąmoningumo, tai nemačiau aplink tiek daug save vertinančių žmonių. Žinoma, tai aktualu ne kiekvienam, bet kai  gyvenimo aplinkybės priverčia pasirūpinti sveikata, tada žmonės tai daro su tikslu. Atstatyti fizinę būklę daug sunkiau, negu palaikyti ją kol dar esame sveiki ir aktyvūs. Kuo anksčiau pradedame fiziškai judėti ir investuoti šį laiką į save, tuo mažiau pasekmių reikia spręsti ateityje ir mažiau  laiko gaišti prie daktarų kabinetų. 

Kokios priežastys skatina sportuoti?

         Priežasčių sportuoti yra daugybė. Manau, jog vieni žmonės nori atsikratyti viršsvorio, kiti priaugti raumeninės masės. Moterims aktualu suploninti šlaunis, kad galėtų apsitempti džinsus. Daugumai aktualu pagerinti sveikatą ir jaustis energingesniems. Sportas padeda įveikti stresą, būti pozityvesnės ir geresnės nuotaikos. Treniruotės - tai laikas sau, kurio metu atitolstame nuo kasdienybės, susirandame naujų draugų ir bendraminčių, tampame labiau pasitikintys savimi ir žinoma geresnės išvaizdos.

Ką treniruojantis svarbu žinoti?

     Kad ir kokia priežastis mus skatina sportuoti ar mankštintis, reikia atsižvelgti į kūno sandarą. Pirmiausia pratimai turėtų lavinti lankstumą, šie judesiai sušildo kūną, po kurio jau galima pereiti prie rimtesnių pratimų. Lankstumo pratimus galima atlikti kiekvieną rytą, taip paruošiamas kūnas dienos veiklai. Kartais galime neatsispirti pagundai iš karto kibti į įtemptos ir sunkios treniruotės programos atlikimą. Nedarykime šitokios klaidos ir tinkamai apšilkime. Apšilimo pratimai padeda pasiekti geresnių rezultatų ir išvengti netikėtų traumų. Apšilimas skirstomas į dvi grupes: kraujo apytaką skatinantys pratimai ir tempimo pratimai. Treniruotės turi apimti viso kūno dalis, tiek viršutinę, tiek vidurinę, tiek apatinę dalį. Svarbu ugdytis ištvermę, balansą, stiprinti vidinius raumenis, gerinti kvėpavimo ir kraujotakos sistemų būklę. Treniruotėse ir prieš jas reikia vartoti skysčius, taip padėsime išsivalyti limfai ir jausimės energingesni. Norint rezultatų nepakanka vien sportuoti, būtina subalansuoti mitybą, papildyti organizmą mikroelementais ir vitaminais, bei kokybiškai išsimiegoti.

Kaip pradėti sportuoti?

       Tai nėra lengva, bet įmanoma. Šiuolaikinis žmogaus gyvenimas labai įtemptas. Kiekvienas turime padaryti tiek daug darbų!.. Tačiau laikas, kurį skiriame sau ir mankštai, - geriausia investicija. Pabandykime prisiminti, kiek dažnai vis atidėliojome dieną, nuo kurios pradėsime sportuoti. Vis atrodo, kad turime per mažai laiko sau, nes tą laiką atima kiti. Pasakysiu jums vieną, kad pradėti galite daug lengviau negu atrodo. Tiesiog susiraskite vietą namuose ar sporto klube ir per dieną sau skirkite 20-60 minučių. Tai darykite bent du ar tris kartus per savaitę. Visa tai darykite tuo pačiu laiku (pvz., ryte ar po darbo). Taip mankšta taps dienotvarkės dalimi. Atkreipkite dėmesį, kokios jūsų organizmo ribos ir stenkitės jas išplėsti. Kasdien galite ne tik didinti svarmenis, bet ir ilginti mankštos ar treniravimosi laiką. Jeigu vis nepavyksta peržengti savo komforto zonos, galite pasinaudoti nuostabiu "koučingo" įrankiu, kurio pagalba rasite įkvėpimo ir sukelsite savyje vidinę motyvaciją. Pradžiai, kol įsitvirtins nauji įpročiai, rekomenduoju pasinaudoti privačiomis trenerio paslaugomis. Nesvarbu, sportuosite namuose ar sporto klube, priežiūra ir paskatinimas duos neįkainojamą rezultatą. Kita gera praktika norint pradėti sportuoti - į tai įtraukti draugus ir kartu tuo užsiimti. Vienas kitą palaikydami ir skatindami, siekti tikslų sunkiais momentais, padarysime greitesnę pažangą.

Ką daryti kai trūksta energijos?

       Tai labai aktualus klausimas šiomis dienomis. Lėtinis nuovargis, kai jau nuo ryto neturime energijos, pasireiškia ne vienam žmogui. Tai įtakoja daug faktorių: stresas darbe ar mokslo įstaigoje, prasta mityba, mažas fizinio aktyvumo lygis, saulės šviesos - D vitamino trūkumas, netaisyklingas kvėpavimas, žalingų įpročių turėjimas (alkoholis, cigaretės, cukrus,..), poilsio trūkumas, organizmo ir žarnyno užteršimas, nepakankamas kiekis mikroelementų ir mineralų, pyktis ir nusivylimai, blogas savęs kaip žmogaus vertinimas,.. Taigi, norint atrasti savo nuovargio priežastis, būtina save stebėti, atkreipti dėmesį, kurioje vietoje energiją prarandame. Verta konsultuotis su energingais ir aktyviais žmonėmis, bei pabandyti sekti jų pavyzdžiu. Kas tinka vieniems, gali netikti kitiems, bet kuo daugiau būdų išbandome tuo didesnė tikimybė, jog rasime tinkamiausius būdus sau. 

    Mano gyvenimas pasikeitė kai atsisakiau žalingų įpročių, pradėjau aktyviai sportuoti, numečiau nereikalingus kilogramus, atradau nuostabius maisto papildus, pradėjau praktikuoti jogą ir meditaciją, pakeičiau mintis į pozityvesnes ir išmokau save priimti tokį koks esu. Nebešvaistau energijos neigiamoms emocijoms, tiesiog mėgaujuosi tuo kas vyksta dabar.

Palinkėjimas skaitytojui.

     Svarbiausia suvokti, kad vienintelis žmogus, kuris gali jums padėti siekti užsibrėžtų tikslų, esate Jūs pats. Tik Jūs galite kontroliuoti savo elgesį, mintis, pasirinkimus. Aplinkiniai žmonės gali padėti užkurti tą ugnį jumyse, bet, kad ta ugnis liepsnotu ir neužgestų, būtinas Jūsų noras. Veiksmas - svarbiausia sėkmės sąlyga.

     Aš, kaip treneris, galiu pasiūlyti nuostabias treniruotes, kuriose jums bus gera ir linksma. Galiu būti draugas, kuris palaiko. Galiu būti įkvėpėjas, kai prarandate motyvaciją. Galiu pravesti "Kangoo Jumps" treniruotę. Galiu padėti pamėgti funkcinę aerobiką. Galiu atlaisvinti jūsų kūną nuo įtampų Jogos treniruotėje. Galiu padėti asmeninėse treniruotėse. Mamoms ir jų kūdikiams vedu Mamos ir vaiko treniruotes. Jūsų vaikams vedu Vaikų treniruotes. Galiu su jumis pabendrauti "koučingo" sesijoje. Galiu padėti susidarant mitybos planą. Galiu pakonsultuoti, iš kur gauti tinkamų papildų pagal Jūsų esamus poreikius. Galiu pravesti sportinius renginius ir sportiškus gimtadienius, tiek vaikams, tiek suaugusiems. Tai į klausimą kada vyksta ir kiek kainuoja atsakau čia.



    Jums tiesiog reikia imtis veiksmų. įvertinkite tai kas jums tinkamiausia ir į ką galite investuoti savo laiką, jei radote sau tinkamą paslaugą ir jaučiate, kad esu tas, kuriuo galite pasitikėti ir norite tęsti draugystę,  susisiekti su manimi. Pasidalindami, šiomis mano įžvalgomis ir patirtimi, padėsite man tobulėti ir mėgautis tuo ką darau. Tiesiog, jei jums patiko Fb. sienoje uždėkit širdelę, galite pakomentuoti ir pasidalinti postu su kitais. Būsiu labai dėkingas.

Tiesiog paspauskite ant nuorodų, kurios yra tekste ir gaukite daugiau informacijos.

Pasidalinkit šiuo postu, gal įkvėpsite kitus.