Dienos pratimas - Klasikinis atsispaudimas

08/04/2020

Klasikinis atsispaudimas - naudojamas visur, tiek kariškių stovyklose, tiek mokyklų sporto salėse tiek mano vedamose grupinių treniruočių užsiėmimuose. Jeigu nori įvertinti savo fizinio pasirengimo lygį, tai jau dabar kai perskaitysi krisk ant žemės ir padaręs maksimalų kiekį parašyk man komentare ar žinutėje.

Tai turėtų būti treniruočių pagrindas jėgos treniruotėse ir kituose pratimuose kur reikia energijos. atsispaudimą galima derinti  su kitais judesiais ir sustiprinti juos. Aš, Remigijus Janeliūnas mėgstu juos, o tu?

Kaip atlikti klasikinį atsispaudimą?

Pradinė atsispaudimo padėtis - ištiestos kojos, tiesios rankos. Tai pagrindinė daugelio jėgos pratimų padėtis. atsispaudimų metu treniruojami krūtinės, trigalvius ir priekinius deltinius raumenis, bei lavina vidurinės kūno dalies raumenis.

Atlikimo technika:

  • Delnus prispauskite prie grindų pečių pločiu.
  • Pėdas suglauskite, kojos ir nugara turi būti tiesūs.
  • Darykite atsispaudimą, kol rankos išsities. Čia pradinė padėtis.
  • Lenkite rankas ir leiskite kūną žemyn, kol krūtinė palies grindis
  • Ištieskite rankas ir pakilkite aukštyn į pradinę padėtį
  • kartokite atsispaudimus kiek norite kartų.

Taisyklinga forma bus tada, kai atlikdami pratimą kūną laikysite tiesų ir viską kartosite ramiai ir tolygiai. Nusileidus prie grindų, žąstai turi būti lygiagrečiai su grindimis.

Venkite skubėti, nusileisti pernelyg žemai ir pernelyg mažai. venkite kelti sėdmenis ar nuleisti juos žemyn.

Kokios raumenų grupės dirba šiame pratime?

Tikslinės raumenų grupės

  • Deltinis priekinis raumuo
  • Mažasis krūtinės raumuo (gilusis)
  • Didysis krūtinės raumuo 
  • Trigalvis žasto raumuo 

Kiti dirbantys raumenys.

  • Žastinis stipinkaulio raumuo
  • Tiesusis pilvo raumuo
  • Tiesusis šlaunies raumuo
  • Vidinis įstrižinis raumuo (gilusis)
  • Išorinis įstrižinis raumuo
  • Platusis nugaros raumuo
  • Užpakalinis deltinis raumuo
  • Vidurinis deltinis raumuo
  • Dvigalvis žasto raumuo

Ir štai dar vienas pratimas, kuris duoda naudos. Rekomenduoju jį atlikti kuo dažniau ir pasiekti nuostabių rezultatų didinant savo ištvermę ir dailinant kūno linijas.


Žinoma labai svarbu prižiūrėti savo mitybos įpročius. Nuo to ką kasdien valgome priklauso mūsų energijos lygis, nuotaika, savijauta, sveikata, emocijos ir kūnas.

Žmonėms, kurie nori išmokti mitybos ypatumų, rekomenduoju apsilankyti mano puslapyje . Paskaitykite klientų atsiliepimus apie mitybos planus ir su mano pagalba pradėkite tobulėti jau dabar.


Jei esate iš kitų miestų ir neturite galimybės ateiti pas mane į treniruotes, kviečiu jus pamėgti mano FB. puslapį Remigijus Janeliūnas - Erdvė Tavo Pokyčiams, nes jame įdedu nemokamų treniruočių ir dalinuosi pozityvia informacija.


Jei norite konsultacijų mitybos, sporto, papildų klausimais, rebefingo seanso Šiauliuose ar koučingo paslaugų parašykite man asmeniškai, o aš su malonumu pabendrausiu.
Jei Tau patinka, tai ką aš darau, komentuokite ir dalinkitės :) AČIŪ 


P.S
Su malonumu priimsiu iš Jūsų "arbatpinigius" ir už mano indėlį į jūsų gerovę.
Remigijus Janeliūnas
LT097044000664619786
Dovana