Dienos pratimas - Dilbių lenta

08/03/2020

"Dilbių lenta" - tai izometrinis pratimas, kuris stiprina viso kūno raumenis. yra daug "Lentos" pratimo variantų. Jie atliekami įvairiausiose vietose. mano vedamose Jogos treniruotėse, mamos ir vaiko treniruotėse, pratimas labai sunkus vaikų aerobikos ir paauglių treniruočių metu ir labai mėgstamas Kangoo Jumps, funkcinės aerobikos ir asmeninių treniruočių klientų.

Kodėl aš duodu šį pratimą?

Tam yra rimta priežastis: šis pratimas patikimiausias būdas ištvermei lavinti, stiprinti pilvo ir nugaros raumenis, bei kitus liemenį stabilizuojančius raumenis.

Remigijau Kaip atlikti "Dilbių lentos" pratimą? 


Labai paprasta: 

  • Atsigulkite ant pilvo ir ištieskite kojas. 
  • Rankas sulenkite taip, kad dilbiai priglustų prie grindų.
  • Suspauskite kumščius arba padėkite delnus ant kilimėlio
  • Sulenkite kelius ir kūno svorį perkelkite, kad jis pasiskirstytų nuo kelių iki dilbių.
  • Atsispirkite dilbiais į kilimėlį ir kelkite pečius aukštyn ištiesdami kojas.
  • Lėtai nuleiskite pečius ir būkite šioje pozoje tiek kiek galite.

Taisyklinga forma bus tada, kai atlikdami pratimą įtrauksite pilvo raumenis.

Venkite kelti sėdmenis ar nuleisti juos žemyn.

Kokios raumenų grupės dirba šiame pratime?

Tikslinės raumenų grupės

  • Tiesusis pilvo raumuo
  • Išorinis įstrižinis raumuo
  • Skersinis pilvo raumuo (gilusis)
  • Vidinis įstrižinis raumuo (gilusis)
  • Tiesiamasi nugaros raumuo (gilusis)

Kiti dirbantys raumenys.

  • Dvilypis blauzdos raumuo
  • Priekinis blauzdos raumuo
  • Tiesusis šlaunies raumuo
  • Platusis išorinis šlaunies raumuo
  • Platusis tarpinis šlaunies raumuo (gilusis)
  • Didysis sėdmens raumuo
  • Užpakalinis deltinis raumuo
  • Trapecinis raumuo
  • Mažasis apvalusis raumuo
  • Priekinis deltinis raumuo
  • Priekinis dantytasis raumuo
  • Didysis krūtinės raumuo
  • Mažasis krūtinės raumuo (gilusis)
  • Rombinis raumuo (gilusis)
  • Padyglinis raumuo (gilusis)
  • Antdyglinis raumuo (gilusis)
  • Pomentinis raumuo (gilusis)

Matote kiek naudos duoda šis paprastas pratimas? Rekomenduoju jį atlikti kuo dažniau ir pasiekti nuostabių rezultatų didinant savo ištvermę ir dailinant kūno linijas.

Žinoma labai svarbu prižiūrėti savo mitybos įpročius. Nuo to ką kasdien valgome priklauso mūsų energijos lygis, nuotaika, savijauta, sveikata, emocijos ir kūnas.

Žmonėms, kurie nori išmokti mitybos ypatumų, rekomenduoju apsilankyti mano puslapyje . Paskaitykite klientų atsiliepimus apie mitybos planus ir su mano pagalba pradėkite tobulėti jau dabar.

Jei neturite galimybės ateiti pas mane į treniruotes, kviečiu jus pamėgti mano FB. puslapį Remigijus Janeliūnas - Erdvė Tavo Pokyčiams, nes jame įdedu nemokamų treniruočių ir dalinuosi pozityvia informacija.

Štai dabar gali prisijunkti prie "5 minučių, 30 dienų Lentos iššūkio"

Jei norite konsultacijų mitybos, sporto, papildų klausimais, rebefingo seanso Šiauliuose ar koučingo paslaugų parašykite man asmeniškai, o aš su malonumu pabendrausiu.

Jei Tau patinka, tai ką aš darau, komentuokite ir dalinkitės :) AČIŪ

P.S
Su malonumu priimsiu iš Jūsų "arbatpinigius" ir už mano indėlį į jūsų gerovę.

Remigijus Janeliūnas
LT097044000664619786
Dovana