Kūrybiškumas duoda nepabostantį rezultatą

Funkcinės aerobikos tikslas - atliekant įvairiausius pratimus paruošti kūną aktyviai veiklai kasdieniame gyvenime. 

Tau patinka įvairovė? Sieki būti veiklus ir pozityvus? Mėgsti muziką ir nori paįvairinti savo kasdienybę? Vadinasi, šios grupinės treniruotės yra skirtos tau.

Ką jose išbandysi?

  • Stepo platformos panaudojimas kuriant įvairiausias choreografijas.
  • Svarmenų naudojimas viso kūno treniravimui.
  • Svorio lazdų naudojimas jėgos didinimui.
  • TRX diržų naudojimas ir įvairiausių pratimų atlikimas. 

Pasipriešinimo gumomis mes ugdome ištvermę. Su gimnastikos kamuoliu laviname balansą. Savo kūno svoriu didiname funkcionalumą. Turiu daug įvairių priemonių, kad neužsibūtumėme monotoniškoje treniruotėje.

Mano, kaip trenerio uždavinys yra  paversti treniruotes efektyviomis, įdomiomis, naudingomis ir saugiomis. Svarbiausia, kad jums jos patiktų! Visos treniruotės metu motyvuoju, rodau teisingą pavyzdį, viską darau kartu su jumis, nes noriu, kad pasiektumėte vis geresnį savo paties rezultatą.

Jėga - tai vienas iš pagrindinių sportininko įgūdžių. Treniruotės metu stiprinama ištvermės jėga ir lavinama greičio jėga. Per treniruotes stipriname širdies darbą ir kraujotakos sistemos veiklą, didiname gebėjimą ilgą laiką išlaikyti fizinį krūvį.

Koordinacija labai svarbi kasdieniniame gyvenime. Laviname ritmo pajautimą, orientacija aplinkoje, reakcijos ir greičio įgūdžius, balansą.

Aerobinis krūvis organizmui reiškia stresą. Adaptacijos sindromas daro įtaką mūsų organizmui per treniruotę ir po jos. Kai pasiekiame nuovargio stadiją, atlikus seriją sunkių pratimų, kūnas sugeba adaptuotis intervalams tarp pratimų su aukštu fiziniu aktyvumu ir atsistatyti po jų. Skirtingai nei gyvūnams streso pagrindas žmogui yra psichologinė įtampa. Kai kūnas patiria ilgą stresinę situaciją, formuojasi endokrininė sistema, o kūnas adaptuojasi prie krūvio.